czwartek, 23 sierpnia 2012

Creative Glamour


Elegancja jak wiadomo składa się z detali. Często są to oczy, zapach i dodatki. Moje ostatnie zbiory wyniosły mnie 56 zł. :) Najpierw przyszła wyczekana kopertówka. Całe 2 tygodnie szła! WRESZCIE JEST :) Materiał jest miły w dotyku, dobrze się nosi choć spodziewałam się, że będzie twardsza... W drogerii Rossman nie znalazłam odpowiedniej perfumy, więc poniosło mnie do Natury. Miałam dość zapachów tego dnia ale przyciągnęło mnie złote pudełko. Okazało się, że ten o wiele tańszy odpowiednik pachnie niemal tak samo jak moja ukochana próbka, którą dostałam z Niemiec! Mowa o Paco Rabbane Lady Million. kupiony przeze mnie praktycznie identyczny zapach to La Rive Cash <--nawet nazwa oscyluje wokół oryginału. :D








Kolejny zakup był przypadkowy otóż w biedronce. Hmm... matowe i do tego brązowe cienie do powiek dawno były na mojej liście i albo były za drogie albo błyszczące.Firma Bell to dosyć znana marka, której postanowiłam zaufać. :) Załączam zdjęcia i pozdrawiam gorąco.
kopertówka-allegro 19,99zł
perfuma-Natura 21,00zł
cienie do powiek-Biedronka 4,99

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz